À quoi correspond le statut « En attente » d'une réservation ?
Here are some reasons why your reservation might have a "Pending" status:
The host needs to respond to your request
When you make a request to book and complete your payment, a reservation request is automatically sent to the host, who has 24 hours to accept or decline the request. The status for your reservation will be "Pending" until the host responds. During this time, you can also contact the host to approve your request.
If the host declines your request or doesn't respond within 24 hours, the booking status will be updated as "Declined" or "Expired," and your payment will be refunded to your original payment method.
You need to complete identity verification
Sometimes a reservation will be "Pending" if you've booked a place to stay but you haven't completed the identity verification process. In this case, you'll have 12 hours from the time you booked to complete identity verification, otherwise the reservation will be automatically canceled.
Note: While a reservation is in "Pending" status, you can cancel it at any time on the booking details page.
Sur le même sujet
- Hôte de logement
Informations générales sur la déclaration de revenus aux États-Unis pour les co-hôtes
En tant qu'entreprise américaine, nous sommes tenus de collecter des informations fiscales. - Hôte de logement
Comment fonctionnent les ensembles de règles ?
Une fois que vous avez appliqué un ensemble de règles à une annonce, cela remplace tous les paramètres de tarification et de disponibilités … Liens pour vous aider à gérer les réservations Airbnb for Work
Sur cette page figurent des informations importantes, par exemple sur la navigation dans les réservations de l'entreprise, pour que vous et …